Інформація для споживачів

  • Інформація щодо включення фінансової установи до державного реєстру фінансових установ
  • Національний банк України — орган, який здійснює державне регулювання щодо діяльності особи, яка надає фінансові послуги
    Контакти:
    Для електронного звернення: [email protected]
    Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601
    Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601
    Телефон: 0 800 505 240
    Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45
  • Механізм позасудового розгляду скарг щодо надання фінансових послуг
    Розгляд скарг споживачів здійснюється відповідно до вимог:
    Закону України «Про звернення громадян»;
    Закону України «Про захист прав споживачів»;
  • клієнт має право на відмову від договору про надання фінансових послуг в порядку та на
    умовах, визначених:
    − законодавством та/або договором укладеним між страховою компанією «Оранта-Січ» та клієнтом;
  • строк, протягом якого клієнтом може бути використано право на відмову
    від договору, а також інші умови використання права на відмову від договору визначається договором укладеним між страховою компанією «Оранта-Січ» та клієнтом;
  • мінімальний строк дії договору визначається договором укладеним між страховою компанією «Оранта-Січ» та клієнтом;
  • право клієнта розірвати/припинити договір, дострокового виконання договору та наслідки
    таких дій визначаються у відповідності до вимог законодавства і закріплюються у договорах між
    страховою компанією та клієнтом;
  • порядок внесення змін та доповнень до договору визначається в залежності від обраної
    споживачем фінансової послуги;
  • Адреса на яку надсилаються звернення клієнтів Страхової компанії «Оранта-Січ», складені на паперових носіях: 60104, вул. Європейська, 16, м. Запоріжжя,
  • Адреса електронної пошти: [email protected]
    Електронна адреса для звернень клієнтів формою зворотного зв’язку:
    Також, позасудовий розгляд скарг споживачів фінансових послуг здійснюється Національним
    банком України. З детальною інформацією про порядок розгляду скарг споживачів фінансових
    послуг Національним банком України споживач може ознайомитись за цим посиланням.
    Подання звернення до Банку або до Національного банку України не позбавляє клієнта від його
    права на звернення до суду відповідно до законодавства України за захистом своїх прав та
    інтересів.
  • Особи, які надають посередницькі послуги
  • Пам’ятка_Клієнту (споживачу)
Пролистать наверх